Kodėl reklamos agentūros nesinaudoja tuo, ką pačios pardavinėja?

Kada paskutinį kartą matėte reklamos agentūros reklamą?

Keista matyti organizacijas, kurios pačios nesinaudoja tuo, ką rekomenduoja savo klientams.

Negi jos netiki reklamos efektyvumu?

Taip, reklamos paslaugos nėra nei duona, nei alus. Tačiau žiniasklaida pilna paslaugas įmonėms teikiančių bendrovių reklamų. Paskutinė mano pastebėta reklamos agentūros reklama buvo pranešimas apie vieno reklamos agentūrų tinklo (Adell? Priminkite komentaruose, jei tiksliai žinote) įsikūrimą Lietuvoje.

Tradicinis požiūris, kurį mums įdiegė reklamos agentūros – žinomumui reikia didelių investicijų.

Kada paskutinį kartą matėte Rolls Royce reklamą? O gal tokio automobilio nežinote?

Kada paskutinį kartą matėte rūkymo reklamą? O pusė paauglių rūko.

iPod kultiniu tapo anksčiau, nei buvo pradėtas reklamuoti.

Kai neturi jokio išskirtinumo, belieka daug reklamuotis.

Daug kompanijų reklamai išleidžia žymiai mažiau, nei jų konkurentai, o rezultatus pasiekia geresnius.

Kaip?

Tinkama strategija ir išskirtinumas yra žymiai svarbesni už didelius pinigus. Tam tikro pinigų kiekio reikia. Tačiau tikrai ne tokio didelio, kaip mums bando įteikti reklamos agentūros.

Tad baikite švaistyti pinigus reklamos agentūroms ir užsiimkite tikru marketingu. Tokiu marketingu, kuris kainuoja nedaug, bet duoda rezultatus.

Pirmiausia užsiimkite marketingo strategija, o tik vėliau galvokite apie taktiką.

Patiko? Pasidalinkite, prašau, Facebook'e
Jau virš 1000 skaitytojų prenumeruoja pranešimus apie naujus straipsnius. Įveskite savo el. paštą - pranešiu ir jums, kai išeis naujas.
Prenumeruoti

Speak Your Mind

*